Eerste post - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Wouter Fransen - WaarBenJij.nu Eerste post - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Wouter Fransen - WaarBenJij.nu

Eerste post

Door: wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

04 Juli 2014 | Nederland, Deurne

Hallo allemaal,

Over een maandje gaat het gebeuren, ik ga een jaar op uitwisseling naar Fresno, Californië!!! Dit weten jullie al een tijdje, maar het komt nu echt dichtbij, nu school ook afgelopen is. Er komt nog een goodbye party, ik ga nog lekker op vakantie met mijn vrienden en leuke dingen doen met vrienden. Ik heb altijd al gezegd, ik ga op uitwisseling. Ik vind het een bijzondere ervaring en het draagt goed bij aan mijn toekomst, omdat ik iets met de Engelse taal wil gaan doen wellicht.

Het komende jaar ga ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn avontuur in de Verenigde Staten. Nu weet ik uit ervaring met andere studenten dat dat op het begin wel goed komt, maar dat hoe langer ik daar ben, en hoe beter ik in mijn Amerikaanse leven daar zit, hoe minder tijd en zin ik ga krijgen om telkens een blog te schrijven omdat ik dan mijn focus daar heb liggen, dus excuses als jullie in over een half jaar nog maar weinig blogposten krijgen ;) ik ga proberen toch niet de standaard student te worden, en jullie op de hoogte hou of ik nog leef of niet.

Veel heb ik niet te vertellen, dat gaat over een maandje komen.
Dus mijn volgende verslag zal vanuit de USA zijn... Spannend hè? :)

Groetjes, Wouter

• 04 Juli 2014 - 19:43

Evie:

Ik volg je Wouter!

• 04 Juli 2014 - 19:57

Harriet:

Hey Wouter, wij zijn benieuwd naar jouw adventuren en hopen jou ook in Oregon te zien!

• 05 Juli 2014 - 05:53

Willem Smits:

ik volg ook de spannende verhalen