Expanding my horizon: Livingstone, Zambia - Reisverslagen van Wouter Fransen - WaarBenJij.nu Expanding my horizon: Livingstone, Zambia - Reisverslagen van Wouter Fransen - WaarBenJij.nu
Expanding my horizon: Livingstone, Zambia

Als beginnende tweedejaars van de Aardrijkskunde studie van Fontys Lerarenopleiding Tilburg ben ik druk bezig met het verfijnen van mijn toekomstperspectief.

Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in alles wat buiten ons kleine landje afspeelt. De wereld is groot en divers en om mijn missie tot wereldburger dichter tot volbrenging te krijgen, gaat mijn avontuur nu een maand uit naar Zambia. Hier mag ik mijn liefde voor de wereld, vreemde culturen en het lesgeven combineren in een vrijwilligersproject op de linda community school in Livingstone, een schooltje voor kinderen wiens ouders geen schoolgeld kunnen betalen.

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2017

Een omstreden avontuur: vrijwilligerswerk
Wouter

Dit is mijn reisblog waarin ik jullie (zo goed mogelijk) op de hoogte ga houden over mijn avontuur in Fresno, California waar ik 11 maanden zal blijven wonen.

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12756

Voorgaande reizen:

15 Juli 2017 - 13 Augustus 2017

Expanding my horizon: Livingstone, Zambia

03 Augustus 2014 - 17 Juni 2015

Sunny California... I'm going to Fresno!

Landen bezocht: