Laatste dagen in Nederland! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Wouter Fransen - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Nederland! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Wouter Fransen - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Nederland!

Blijf op de hoogte en volg Wouter

02 Augustus 2014 | Nederland, Deurne

Hallo allemaal,

Mijn plan was om weer te schrijven eenmaal in Fresno aangekomen. Helaas is er een storing wereldwijd bij het consulaat van de Verenigde Staten.. Ik had 5 dagen voor mijn vertrek mijn visum aangevraagd, maar door die storing is het visum er nog niet. Daarom zit ik nu nog niet in Fresno. Mijn volgende vlucht staat gepland op 7 Augustus.. Ik hoop dat ik dan wel mijn visum heb!

Hoewel ik het heel leuk vind hier in Deurne, zat ik al heel erg te focussen op Fresno, dus was het best wel een teleurstelling om nog niet te kunnen gaan. 7 Augustus staat mijn vlucht gepland, en dan moet ik ook echt gaan. Mijn ouders gaan namelijk die middag met het vliegtuig naar Spanje en kunnen deze vakantie niet annuleren. Als ik de zevende niet kan vliegen, moet ik mee naar Spanje, dus ben ik een week later pas weg.

Als ik de 7de vlieg, vlieg ik om 10:40 vanuit Schiphol naar Philidelphia (9 uur vliegen), samen met twee andere meisjes. Dan splitsen we op, en heb ik 2 uur om mijn vliegtuig naar Phoenix, Arizona te pakken (5 uur vliegen). Dan heb ik 3 uur om mijn vlucht naar Fresno te halen (1,5 uur vliegen). Dan kom ik lokale tijd om 21:30 aan op mijn eindbestemming!!

Het is een spannende tijd, en ik hoop dat ik een dezer dagen mijn visum krijg. Ik weet wel dat de postbode dan een hele grote knuffel krijgt :P

Ik hou jullie op de hoogte!
Love and Regards,
Wouter Fransen (misschien voortaan Walter, das makkelijker haha)